Post by sandtursabokamp on Feb 23, 2022 14:30:09 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pencil Rush 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pencil Rush 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ekte penger gratis ▞▞▞
▞▞▞ Pencil Rush 3D 2022 version ▞▞▞
Overraskende nok er dette faktisk ganske bra, jeg trodde dette skulle bli et spill med mange annonser, men det har faktisk ikke tap av gameplay og ikke en annonse hvert 5. sekund, og i tillegg er bildene søte og trygge for jobb, men det er en liten litt glitchy, men det er verdt å spille
Pencil Rush 3D Alkalmi sqv
Du kan ikke spille dette spillet i mer enn kanskje en time. Det er knapt noen bilder å gjøre, og de kontinuerlig looping blir kjedelige ekstremt raskt. Det samme kan sies om selve nivåene, det er knapt noen variasjon, noe som ikke ville vært så ille om bildene faktisk endret seg mer. Det er fryktelig uklart hva oppgraderingene gjør, og det er ingen forklaring å si, og når du kommer til et visst punkt, slutter bildet bare å endre seg helt. Vil ikke anbefale, selv ikke som et spill med tid.
Pencil Rush 3D 休閒 fxee
spillet er ikke bra på grunn av annonser og lange lomg annonser jeg spiller ikke dette spillet
Er et bra spill hvis du kjeder deg, men det har for mange tillegg og det feiler hele tiden
Jeg liker dette, men jeg liker ikke bilder, og spillet er enkelt og litt kjedelig, så rediger det og gjør det fint. Først var bildet av blant oss, men jeg liker ikke blant oss, men det er valgfritt noen liker blant oss og noen liker ikke, men vennligst forbedre spillet hvis du forbedrer spillet, jeg vil installere det på nytt og spille og gi rate hvis du legger til bilder som enhjørning eller noe som alle som mange kan installere det. Forbedre det og tenk over poenget mitt. Det var ikke for mange annonser, men prøv å fjerne.Det er et kjedelig spill. Hvordan spillet skal være interessant bør spille mer tid så jeg liker ikke dette spillet, vær så snill gjør dette spillet interessant kk så jeg har gitt 2 stjerner 🌟 inn i spillet skal det være interessant kk jeg liker ikke dette spillet i det hele tatt ikke aho har funnet opp dette spillet han/hun er veldig sint 😤 😡😡😡
Etter at jeg installerte den, hadde jeg det kjempegøy. Jeg spilte det i evigheter, men var veldig forvirret over hva Freddy Mercury (tror jeg), Albert Einstein og blant oss har med spillet å gjøre. Også, en dag eller så etter at jeg installerte den, begynte FAVORITTappene mine å krasje og ikke fungere. Dette er opprørende for meg når jeg lever på disse appene, bokstavelig talt. Jeg er ikke 100 % hvis dette er appen din, derfor 2 stjerner. Men hvis det er det, sørg for at dette ikke skjer med noen andre fordi dette er veldig frustrerende. Takk for tiden din
Pencil Rush 3D פנאי paw
Ikke så mye bra
Jeg liker dette spillet veldig godt. Jeg spilte på alle nivåer. Og jeg vil at spillet skal lage en annen versjon av den.😍
De svarte på min siste melding som jeg respekterer, og appen er faktisk ikke så ille. Det er en god tidssløser. Poenget mitt til mange tillegg står fortsatt, men det fortjener ikke én stjerne
Jeg har lært at for de fleste spill som dette, hvis du slår av wifi og data, dukker ikke annonsene opp før du vil ha noe og du slår det på igjen for å få det. Mat til ettertanke er alt.
du vet allerede. det er annonsene. de tilbyr en belønning for å se en annonse. men det er et ubrukelig insentiv. du må se annonsen uansett. det spiller ingen rolle. en etter hvert nivå.
FOR MANGE ANNONSER!!!! Dette spillet er morsomt, men det som mange annonser hver runde ser du en annonse som jeg vet at du må tjene penger, men dette er bare et spill for penger.
Jeg liker virkelig denne ideen med spillet, og til poenget for meg at jeg elsker spillet 🤩👍👍😎❤️👌
Det første maleriet var blant oss, er ikke det ulovlig???
for mange legger til
Det var bra til å begynne med fordi jeg trodde at det kom til å bli et annet bilde hver gang. Men det ble til slutt et par sko 6 ganger på rad.
Hallo! det er et veldig bra spill. noen ganger er det mange annonser, men det er greit
Gi 2 fordi det bare er maleforandring, ikke tøffhet, det er likt på alle nivåer
Dette spillet er veldig morsomt. Jeg liker det fordi det er enkelt og bildene er alltid et mysterium!
de grunnleggende kontrollene fungerer ikke. det hopper over alt. det er hundrevis av denne typen spill, og de klarte å rote det til.
Det er morsomt spill, men det er for mange annonser :-(
det er veldig enkelt spill
Det var ikke det jeg forventet av annonsen. Jeg forventet et langt spor som du faktisk kunne "gå tom for bly", men det er ikke det det er. Den har kanskje 30 sekunders spor, hvis jeg er sjenerøs, så maler du et bilde for en kunstgalleriscene. Du bruker like mye tid på å «male» som på å «løpe». Jeg sier ikke at det er et dårlig spill, det holdt meg underholdt i noen minutter, men jeg forventet mer å se hvor langt du kan komme spillet basert på annonsen.
Real Car Race 3D Games Offline রেসিং jjwb
du må se annonser uansett om du velger den største premien eller ikke, men det er en god gang passer
Det er et veldig morsomt spill, men etter en stund gjentar maleriene seg, og det blir kjedelig
Jeg liker dette spillet, men jeg liker ikke hvordan det er en annonse etter et nivå. også sporingen er vanvittig høy.som om det er som om jeg knapt beveger meg og finger og svinger til den andre siden av skjermen
Det er veldig bra annonsene pop ut som bare et par ganger, men jeg anbefaler det ❤️❤️😊😊
dette spillet er så kult jeg elsker blant oss jeg elsker alt spillet det er Peyton jeg bare gir så kult at jeg virkelig elsker barn liker det
Pencil Rush 3D Gündelik apll
Jeg liker dette spillet fordi du farge, og jeg liker å farge dette er gøy
Bra spill! Dette er et veldig bra spill, jeg elsker det så mye at det er litt høyt så jeg ville ikke ha lyden på, men bortsett fra det er det bra.
Dette er et fantastisk, avslappende, beroligende og kult spill som jeg bokstavelig talt kan spille så lenge😃
grunnen til at det bare er to stjerner er fordi det er så irriterende at det bokstavelig talt er at han feiler og jeg tror jeg blir hacket fordi den gjør denne rare tingen
masse annonser
Det er et flott spill, men jeg vil gjerne hvis appen får en oppgradering med flere malerier og å kunne spille pennen til nivå 20 eller høyere
Så tilfredsstillende jeg elsker det og additcing elsker stilen og ganske god grafikk
Dette spillet er veldig bra spill ingen annonser folk kommenterer også annonser annonser nei 😙😙😙😘😘😘😍😍😍😍
Det er så kjedelig 😭 spill